Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Franziska & Klaas

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

10 September 2007 | Canada, Vancouver

10 september: Vancouver
Beste mensen,
Gisteren zijn wij in Vancouver aangekomen. De reis is voorspoedig verlopen en verder is ook alles ok met ons. Alleen moeder is nog steeds hoesterig. Vandaag hebben we met een hop on hop off tocht Vancouver verkend. We hebben gewandeld in Stanley Park, Granville Island verkend en door Chinatown en Gastown gelopen. Daarna een lekkere curry verorberd in een Indiaas restaurant en nu nog even internetten bij de Chinees. Morgen kunnen we de camper ophalen en beginnen we aan onze rondreis door West Canada.
Tot de volgende keer, groetjes,
Vreni, Hansueli, Klaas en Franziska

Liebe Freunde und Verwandte,
Gestern sind wir in Vancouver angekommen. Die Reise ist gut verlaufen und auch sonst ist alles ok bei uns. Nur Muetti hustet noch immer. Aber das hielt uns heute nicht davon ab, Vancouver per hop-on hop-off Bus zu besichtigen. Wir haben ein Stueck durch den Stanley Park gewandert, den Markt von Granville Island besucht und durch Chinatown gewandert. Auch das alte Viertel Gastown durfte natuerlich nicht fehlen. Heute Abend haben wir beim Inder lecker gegessen und nun noch etwas auf dem Internet gesurft. Morgen koennen wir dann unser Wohnmobil abholen und machen wir uns auf den Weg Richtung Clearwater, wo wir Margrit und Paul besuchen werden. Ganz liebe Gruesse und bis zum naechsten Mal,
Hansueli, Vreni, Klaas und Fraenzi

• 11 September 2007 - 07:08

Janet En Lieuwe:

Een beetje jaloers zijn we wel, we weten hoe mooi het is. Geniet er maar lekker van, zeker nu je zo´n mooie reis met je ouders kunt maken. We kunnen jullie nu eenvoudig volgen en in november kunnen we uitgebreid praten en foto´s bekijken.
    Veel plezier !

• 11 September 2007 - 16:39

Tineke:

Volgens Lien zijn jullie om 16.15 plaatselijke tijd in Vancouver geland. Klopt dit een beetje? De eerste Men in Trees staat op de band. Leuke aflevering!!. Gr. Tineke

• 11 September 2007 - 18:28

Agnes En Colinda:

He, dat is leuk zeg, zo snel al een berichtje uit Vancouver.Heerlijk om de stad zo te bekijken zoals jullie gedaan hebben. Precies een jaar geleden liepen wij er ook. Stanley Park vonden wij heel erg mooi.Ook wij hadden toen heel erg mooi weer. Jullie missen niets aan het weer in Nederland, want er valt veel regen.
    Als jullie dit weer lezen zijn jullie heerlijk onderweg met de camper. Wat een genot om zo op reis te zijn. We zijn wel een beetje jaloers hoor. Het is er zo mooi in Canada!!! Je ouders zullen het vast wel erg mooi vinden?!
    We zijn benieuwd naar jullie avonturen met de camper. Welke maatschappij en welk type camper?
    Wel een vuurtje stoken 's avonds he, genietend met een glaasje wijn bij een knapperend haarvuur. Wat wil je dan nog meer. Super!
    Geniet er van en laat maar gauw weer eens iets horen.
    Heel veel plezier.
    En alle goed zorgen en beterschap voor moeders!!! Verwen haar maar goed, dat ze zich snel weer beter voelt.
    Tot een volgend bericht.

Groetjes uit Nederland van C&A