Wieder zuhause / Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Wieder zuhause / Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Wieder zuhause / Weer thuis

Door: Franziska & Klaas

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

01 September 2008 | Nederland, Groningen

Liebe Freunde,
Unsere Ferien in der Schweiz sind leider schon wieder vorbei. Gestern sind wir von Niederweningen nachhause gefahren. Während Klaas heute Nachmittag bereits wieder zur Arbeit gefahren ist, kümmere ich mich zuhause um die Wäscheberge, die Einkäufe und das Aussortieren der Ferienfotos. Ich habe deshalb im Moment noch keine Zeit für einen ausführlichen Bericht über die zweite Ferienwoche. Da ich aber noch eine ganze Woche zuhause bin, finde ich im Verlauf der Woche sicher noch Zeit für einen detaillierteren Bericht.
Bis dann, ganz herzliche Grüsse,
Fränzi

Beste vrienden,
Helaas, onze reis naar Zwitserland zit er al weer op. We hebben ook de tweede week volop genoten van het mooie weer en de schitterende omgeving. Ik zal daarover later nog uitvoeriger berichten, maar op dit moment wacht een hoop werk op mij: wassen, strijken, afwassen, boodschappen doen, foto's sorteren en ga zo maar door. Gelukkig hoef ik deze week nog niet te werken en heb ik dus later deze week zeker nog tijd genoeg, om deze website up te daten.
Dus tot later deze week! Groetjes,
Franziska

PS: Trouwens heel hartelijk dank voor alle reacties op deze site. Het is altijd leuk om te lezen, wat de mensen thuis doen en wat ze van onze belevenissen vinden.
Agnes & Colinda, Daniel & Margriet, we wensen jullie allemaal een hele mooie vakantie op de Veluwe respectievelijk in Amerika toe!

• 07 September 2008 - 14:16

Agnes En Colinda:

Hoi Franziska en Klaas,

Als ik dit bericht van jullie lees zijn we zelf inmiddels ook al weer terug vanaf de Veluwe.
    Al lezende concludeer ik dat jullie de aankomende week ook weer moeten werken. Zal niet mee vallen na al die weken vrij te zijn.
    Aan jullie reisverslag kan ik lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad en dat het weer goed was.
    Ondertussen de foto's bekeken.
    Leuk om te zien.
    Prachtig gebied.
    Leuk ook om jullie familie weer eens terug te zien. Toch?! Altijd gezellig.

Okay, geniet nog even van de napret van jullie prachtige vakantie, voordat de realiteit weer begint.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes uit Hoofddorp

• 07 September 2008 - 14:52

Franziska & Klaas:

Hoi Agnes en Colinda!
    Inderdaad ook ik moet maandag weer aan de slag. Klaas werkt al een hele week weer en hoeft dus niet meer te wennen.
    Hebben jullie een mooie tijd op de Veluwe gehad?
    En hebben jullie al weer vakantieplannen voor volgend jaar? Naar Canada misschien?
    Groetjes,
    Franziska