Countdown - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Franziska

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

25 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

The countdown has begun! After months of planning our second trip to Australia will finally become reality. Tomorrow we will step on board of the plane, that will take us to Dubai. After changing planes there on Monday, we hope to arrive in Melbourne early Tuesday morning. Of course we will do our very best to keep you informed about our travel adventures on this web log. Don't expect us to post a new article every day though. We won't have an Internet connection everywhere we go. On top of that we don't want to waste half of our vacation on the computer writing posts for this web log. But don't worry, we will keep in touch by posting an update at least once a week. Hope you'll enjoy!
Take care! See you!
Franziska & Klaas

Het is bijna zover! Morgen vertrekken we richting Australië, waar we na een overstap in Dubai dinsdag ochtend hopen te arriveren. Uiteraard zullen we weer ons best doen, jullie via deze site op de hoogte te houden van onze belevenissen. Verwacht echter niet, dat er dagelijks nieuwe berichten zullen verschijnen, want we zullen lang niet overal toegang tot internet hebben. Bovendien moet er natuurlijk ook nog een beetje tijd overblijven, om te genieten van onze reis en willen we dus niet voortdurend achter de computer zitten. Maar zo af en toe melden we ons heus wel bij jullie. We wensen dan ook iedereen alvast heel veel leesplezier toe! Groetjes en tot 'blogs',
Franziska en Klaas

Es ist beinahe soweit! Morgen verreisen wir zum zweiten Mal nach Australien. Nach einem Umstieg in Dubai am Montag hoffen wir am Dienstagmorgen in Melbourne anzukommen. Natürlich werden wir uns auch diesmal bemühen, Euch über diese Webseite über unsere Reiseabenteuer auf dem Laufenden zu halten. Doch erwartet bitte nicht, dass wir uns täglich bei Euch melden. Wir werden nämlich lange nicht überall Zugang zum Internet haben und ausserdem wollen wir nicht die ganzen Ferien am Computer verbringen. Doch einmal pro Woche werden wir uns ganz bestimmt mit einem neuen Bericht bei Euch melden. Wir wünschen Euch viel Spass beim Lesen und freuen uns jetzt schon auf Eure Kommentare!
Bis bald! Grüessli,
Fränzi und Klaas

• 25 Oktober 2014 - 09:43

Carry:

Franziska en Klaas,

We wensen jullie een geweldige reis en hopen dat het vliegen e.d. ook allemaal goed verloopt!! Veel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen.

• 25 Oktober 2014 - 09:51

Franziska & Klaas :

Bedankt Carry! Moet nu helaas al weer kappen, want de koffers moeten nog ingepakt worden! Groetjes en tot mails,
    Franziska

• 25 Oktober 2014 - 12:05

D En M:

Veel plezier gewenst en geniet van de lekkere maaltijden van Emirates.

Groet,
    Daniel en Margriet

• 25 Oktober 2014 - 12:36

Ada :

Hallo Franziska en Klaas,
    Jeetje, dan is het ineens zover! Ik had mij dat niet zo gerealiseerd, maar wat een heerlijk vooruitzicht. We wensen jullie een heel goeie reis en ongelooflijk veel plezier en genieten daar in Australië. We zijn benieuwd naar jullie berichten maar, je hebt groot gelijk, genieten komt op de 1e plaats en het thuisfront op de 2e hoor. Anders ben je zo met je computer bezig.
    Groetjes van Ada en Eiso

• 25 Oktober 2014 - 13:26

Franziska & Klaas :

Hartelijk dank allemaal voor de goede wensen. Ik kan nu helaas ook niet al te lang achter de computer blijven hangen, want wij moeten nog pakken.

• 25 Oktober 2014 - 14:21

Dorli:

e ganz gueti reis, ich freue mich schon jetzt auf Eure Neuigkeiten und Reise-Eindrücke, Dorli

• 25 Oktober 2014 - 18:20

Bert En Elly Stuive:

Lieve Klaas en Franziska,

We wensen jullie weer een fantastische reis door Australie. Heel veel plezier.
    Wij vertrekken 10 januari volgend jaar weer naar Spanje. Deze keer "wat" langer
    Komen 25 maart terug. Tot horens.

Veel liefs en groetjes van ons uit Bedum!

• 26 Oktober 2014 - 22:10

Hans En Amanda:

Hallo Luitjes
    Lekker genieten en als het lukt zo nu en dan een verslagje en misschien wat foto`s, en anders zien we jullie later wel weer en kunnen jullie ons alles vertellen. Kijk uit voor de wilde diertjes he
    Groetjes van ons