Pictures / Fotos / Foto's - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Pictures / Fotos / Foto's - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Pictures / Fotos / Foto's

Door: Franziska & Klaas

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

19 Oktober 2010 | Nederland, Groningen

Dear readers,
Lots of you have asked us for more photographs about our trip to Norway. We therefore placed a selection of about 200 pictures in an album on Picasa. You'll find them by clicking on the following link:
Have fun!
Greetz,

Liebe Leser,
Viele unter Euch haben sich mehr Fotos von unserer Norwegenreise gewünscht. Wir haben darum eine Auswahl von ca. 200 Fotos ins Netz gestellt. Ihr findet es unter dem folgenden Link:
Viel Spass!
Grüessli,
Fränzi & Klaas

Beste lezers van dit weblog,
Er is ons herhaaldelijk gevraagd om meer foto's van onze reis naar Noorwegen online te zetten. Daarom hebben we ook deze keer weer een selectie van onze foto's op Picasa gepuliceerd. Jullie vinden dit album via de volgende link:
veel plezier bij het bekijken van de foto's!
Groetjes,

• 20 Oktober 2010 - 11:55

Dorli:

geweldig, maar zichtbaar aan de koude kant
    Dit lijkt mij toch niet geschikt voor mij, groetjes Dorli

• 31 Oktober 2010 - 20:16

Agnes En Colinda:

Wauw wat hebben jullie mooie foto's gemaakt.
    Ondanks de regen die jullie gehad hebben,
    zijn de meeste foto's toch met mooie blauwe luchten en is het beeld helder.
    Wat een mooie foto serie.
    Weer genoten van alles.
    Bedankt voor het mee laten genieten van jullie verhalen en foto's.

Groetjes van Agnes en Colinda

• 05 November 2010 - 22:50

Maria:

Wat een prachtige foto's en een mooie reis.Zelf zijn wij al 20 keer in Noorwegen geweest, wij gaan ons weer voorbereiden op onze volgende reis mei 2011.Wij gaan deze keer voor het eerst met onze vrienden naar Noorwegen. Wij zijn al een keer met hun naar Canada geweest en dat is heel goed gegaan. Het gekke is we weten niet waar te beginnenwe hebben al zoveel van Noorwegen gezien.jullie reis lijkt ons ook leuk als u de exacte route heeft mogen we die dan gebruiken?