Foto's / Fotos / Pictures - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Foto's / Fotos / Pictures - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Foto's / Fotos / Pictures

Door: Franziska & Klaas

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

01 November 2011 | Nederland, Groningen

Beste mensen,
Intussen zijn we al weer een maand thuis en nog steeds volop aan het nagenieten van onze prachtige reis door het westen van Amerika. We hebben de afgelopen weken echter niet stil gestaan. Naast een mooi fotoalbum op papier, dat jullie bij ons thuis kunnen komen bewonderen, is er nu ook een online-fotoalbum bij Picasa over onze reis. Dus als jullie zin en tijd hebben om een kleine selectie van de rond 1500 kiekjes te bekijken, die we in totaal hebben genomen, volg dan snel de volgende link naar ons online-album:
Veel plezier! Groetjes,

Liebe Freunde,
Inzwischen sind wir zwar schon wieder einen ganzen Monat zuhause, doch in Gedanken sind wir immer noch regelmässig bei unserer Reise durch den Westen der USA. Das Sortieren und Auswählen geeigneter Fotos für unsere Fotoalben lässt die schönen Erinnerungen an unsere fantastische Reise immer wieder neu aufleben. Neben einem Fotoalbum auf Papier, das Ihr bei uns zuhause bewundern könnt, ist in den letzten Tagen auch wieder ein Picasa-Webalbum entstanden. Darin findet Ihr eine Auswahl von ca. 300 der insgesamt über 1500 Fotos, die wir auf unserer Reise geschossen haben. Neugierig geworden? Dann schaut Euch das Webalbum doch einfach einmal an. Ihr findet es hier:
Viel Vergnügen! Liebe Grüsse,
Fränzi & Klaas

Dear friends,
More than a month has passed since we returned home from the States, but we're still very much enjoying the memories of our trip through the Rocky Mountain States. More than 1500 pictures help us to remember this fantastic holiday. Of course we are willing to share a small selection of our pictures with you. You can find them on our Picasa-webalbum by clicking on the following link:
Have fun! Cheers,

• 01 November 2011 - 19:55

Ada:

Hallo Franziska en Klaas,
    Bedankt voor het delen van jullie prachtige foto's. Wat hebben jullie onvoorstelbaar veel en mooie plekjes gezien en wat is ook Amerika schitterend. Het zal heel moeilijk geweest zijn om ook maar een selectie te maken, kan ik mij zo voorstellen. En ook al een fotoalbum op papier gemaakt, wat vlot. En zo geniet je 3x van een reis, de voorpret (al het regelen), de reis zelf en de napret (de foto's uitzoeken en een mooi album maken). Ik hoop dat jullie er nog lang van mogen nagenieten.
    Wij zijn aan onze voorpret begonnen, heb je mijn posting gezien op het prikbord? We moeten nog een poos wachten, maar het begin is gemaakt.
    Groetjes van Ada

• 01 November 2011 - 19:59

Hans En Amanda:

wat een mooie foto`s jongens we willen natuurlijk graag meer horen en zien, maken gauw weer eens een afspraak.
    groetjes voor nou.