Lisboa 25/3 - 31/3/2012 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Lisboa 25/3 - 31/3/2012 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Lisboa 25/3 - 31/3/2012

Door: Franziska & Klaas

Blijf op de hoogte en volg Franziska & Klaas

16 April 2012 | Nederland, Groningen

Beste vrienden,
Van 25 tot en met 31 maart jongstleden zijn wij voor een korte stedentrip naar Lissabon geweest. Omdat we daar maar een weekje te besteden hadden, wilden we onze tijd niet met onnodige rompslomp verspillen en hebben we daarom geen online-dagboek bijgehouden. Om jullie toch nog een beetje van onze reis te laten meegenieten, plaatsen we hier de link naar ons webalbum op Picasa. We wensen jullie heel veel plezier bij het bekijken van de plaatjes. Uiteraard staan we voor vragen en tips met betrekking tot Lissabon altijd ter beschikking.
Groetjes en tot de volgende keer,

Liebe Freunde,
Wie Ihr vielleicht wisst, haben wir vom 25. bis und mit 31. März eine kurze Städtereise nach Lissabon gemacht. Weil wir die kostbare Zeit nicht mit Schreiben verschwenden wollten, haben wir diesmal keinen Online-Reisebericht angefertigt. Damit Ihr trotzdem einen kleinen Eindruck von unserer Reise bekommen könnt, findet Ihr auf Picasa eine Auswahl unserer Ferienfotos über Lissabon. Natürlich stehen wir für Fragen und Tipps zur Stadt Lissabon jederzeit gerne zur Verfügung.
Liebe Grüsse und bis zum nächsten Mal,
Fränzi & Klaas

Dear friends,
Two weeks ago we came back from a week long city trip to Lisbon. As there is so much to see in this city and as we had so little time to discover it, we didn’t write an online trip report this time. In order for you to get a rough impression of our recent trip to Lisbon, we did publish a web album at Picasa though. And of course we’re happy to answer any questions you might have about our trip or about the city of Lisbon.
See you next time,
Franziska & Klaas

Hier is de link naar ons webalbum: / Hier der Link zu unserem Online-Fotoalbum: / You’ll find our pictures by clicking on this link:

• 16 April 2012 - 16:18

Lois:

Thanks so Much for sharing your trips with us.. I look forward to more pics.. Keep on having a good time and creating wonderful memories as you travel the world together..
    Love you
    Lois

• 17 April 2012 - 11:30

Elsbeth:

't is net of ik er zelf door loop. Alle plaatsen in Lisboa ook bekeken, incl. Sintra. Maar jullie lopen door de tuin, wij rijden met het treintje naar boven, dus dan missen we al die mooie dingen in het park. De tijd was voor ons te kort, en we zitten met een P voor de camper- want we waren op doortocht in Sintra. Een ding gemist in Lisboa : kunst overal in de parken en metro - kerk - São Roque was fantastisch, en bijna niemand die de kerk kent. Staat niet in veel boekjes, maar de moeite waard. Voor een volgende keer. Een geweldige stad! Groeten Elsbeth en J.