Nieuwe website / Neue Webseite / New website - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu Nieuwe website / Neue Webseite / New website - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Franziska & Klaas - WaarBenJij.nu

Nieuwe website / Neue Webseite / New website

Door: Franziska

02 Februari 2018 | Nederland, Groningen

Beste lezers van onze reisverslagen,
We hebben onlangs een nieuwe website aangemaakt, waar we in de toekomst onze reisverslagen en plaatjes op gaan publiceren. Op dit moment staan er al de diapresentaties van de laatste drie grote reizen op, die we de afgelopen 4 jaar hebben gemaakt. Ook vinden jullie er het verslag van onze nieuwste reis naar het Zuidwesten van de VS in september / oktober 2017. Het blog van deze laatste reis is weliswaar nog niet compleet, maar de introductie en de eerste paar dagen staan alvast op de site.
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk, om zich voor de nieuwe site als volger op te geven. We zullen echter proberen om jullie via deze site en via Facebook op de hoogte te houden van alle nieuw gepubliceerde reisverslagen.
Tenslotte hier nog de link naar onze nieuwe weblog:
We wensen jullie allemaal heel veel lees- en kijkplezier!
Groetjes,
Klaas & Franziska

Liebe Leser unserer Reiseberichte,
Wir haben seit Kurzem eine neue Webseite, auf der wir die Reiseberichte künftiger Reisen publizieren werden. Leider sind die Berichte selbst im Moment nur auf Niederländisch erhältlich. Die deutsche und die englische Version unseres Blogs haben wir vorerst gestrichen, denn das gibt uns momentan einfach zuviel Arbeit. Da wir auf unserer neuen Webseite aber auch ausführliche Diashows unserer Reisen veröffentlichen werden, könnte sie vielleicht trotzdem interessant für Euch sein. Bilder sagen ja sowieso oft mehr als Worte! Die Fotoreportagen der letzten drei grossen Reisen stehen bereits onine. Ein Blick auf unsere neue Site lohnt sich deshalb ganz bestimmt!
Ihr findet die Webseite über den folgenden Link:
Wir wünschen Euch allen ganz viel Spass beim Auskundschaften unserer neuen Webseite!
Ganz liebe Grüsse,
Fränzi & Klaas

Dear readers of our trip reports,
We do have a brandnew website to publish our blogs on. Unfortunately so far the new site is in Dutch only, as writing trip reports in three different languages proved to be too time-consuming. In the future we might consider another English version of the blog, but at the moment it's Dutch only.
Despite the lack of an English version our new website might be interesting for you anyway, as it offers the possibility to show you lots of pictures. Considering the fact, that one single picture often tells you more about our travel adventures than a thousand words, you might want to have a look at the new site. The photographs of the three most recent trips of ours are already online. You'll find them by following the link below:
We hope to see you on our new website soon! Have fun!